වෙළෙඳ ප්රචාරණය : විවෘත ආර්ථිකය තුළ රූපවාහිනී මාධ්යය ආශ්රිතව විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයකි.
මැදගම , කේ.එම්.හේරත් බණ්ඩාර
වෙළෙඳ ප්රචාරණය : විවෘත ආර්ථිකය තුළ රූපවාහිනී මාධ්යය ආශ්රිතව විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයකි. - එස්.ගොඩගේ , කොළඹ 10 : 2009 - [xii] , 128 p. : 21 cm
9789553016577
302.2345 MAD
Communication / සන්නිවේදනය
302.2345
වෙළෙඳ ප්රචාරණය : විවෘත ආර්ථිකය තුළ රූපවාහිනී මාධ්යය ආශ්රිතව විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයකි. - එස්.ගොඩගේ , කොළඹ 10 : 2009 - [xii] , 128 p. : 21 cm
9789553016577
302.2345 MAD
Communication / සන්නිවේදනය
302.2345